3 tajná kritéria pro výběr produktu na Amazonu

3 tajná kritéria pro výběr produktu na Amazonu

Výběr produktu na Amazonu je hodně aktuální téma. Asi už víte, že správný produkt má být malý, lehký, má se dobře prodávat a mít co nejmenší konkurenci. To jsou základní informace, které jsme s vámi sdíleli v kampani #Megabyznys a také jsme na toto téma napsali článek. Nejlepší a nejúspěšnější podnikatelé na Amazonu, ale používají i další kritéria, která jim dávají výhodu oproti ostatním. Dnes se na ně podíváme!

Vyberte si oblast, která vás baví/zajímá

„Nikdy mi nešlo o peníze, chtěl jsem jen vyrábět dokonalé produkty.“ – Steve Jobs

Při vybírání produktu nekoukejte jen na čísla, ale také na to, zda je vám daná oblast blízká a rozumíte jí. Hodně lidí si myslí, že najdou produkt, objednají ho od výrobce, dovezou na Amazon a začne se prodávat. Tak to ale nefunguje. Na Amazonu jsou tisíce a někdy i desetitisíce prodejců totožného produktu, kteří mají stejný cíl jako vy – prodat co nejvíce.

A kdo v takovém případě vyhraje? Ten, který dokáže svým zákazníkům dát něco navíc – inovace, návody, tipy a podobně.

Proto se připravte, že bude třeba produkt aktivně propagovat, jak na Amazonu, tak i mimo něj.

Může to být formou různých článků, videí, nebo příspěvků a placenou reklamou na sociálních sítích. Z toho důvodu je důležité nekoukat se jen na čísla, ale také na váš vztah k produktu a k oblasti, ve které se nachází.

Přemýšlejte strategicky

Jak nový produkt odlišíte od konkurence? Co dalšího byste k němu mohli nabídnout, abyste předali zákazníkům více hodnoty a vydělali více peněz? A jaký další související produkt byste mohli prodávat?

To jsou otázky, na které byste při výběru produktu na Amazonu neměli zapomínat. Většina začínajících prodejců nevidí za roh. Neplánují do budoucna a řeší pouze jak na prvním produktu vydělají peníze.

Na začátku je to samozřejmě v pořádku, je třeba si projít celou cestou a získat zkušenosti, ale pokud chcete být v prodeji na Amazonu dlouhodobě úspěšní, takové uvažování nestačí. Je třeba mít vizi a vědět, kam chcete své podnikání dál směřovat.

Budujte značku

A dostáváme se k bodu, který většina lidí nebere v potaz. Pamatujte si, že nebudujete byznys na Amazonu, ale svou vlastní značku. Značku, která se může začít prodávat i v kamenných prodejnách, na vašem eshopu, nebo dalších kanálech mimo Amazon.

Právě úspěšná značka je klíč k pasivním příjmům z podnikání a otevírá obrovské spektrum nových možností. Protože stejný produkt jako prodávate vy, může prodávat každý, ale značku vám nikdo nevezme.

Pár tipů na závěr

Možná jste od tohoto článku čekali další promyšlené strategie, jak najít skryté poklady ve vlnách moře s názvem Amazon. Já jsem však toho názoru, že by se výběr produktu na Amazonu a podnikání jako celek, mělo řídit také našimi zájmy.

Naše zájmy a čísla spolu totiž souvisí. Když budeme prodávat produkt, který bychom si sami nekoupili, nikdy nebudeme tak úspěšní, jako když budeme prodávat produkt, ze kterého jsme nadšení.

Věřím, že vám tento článek pomohl zamyslet se nad celým tématem z jiného úhlu a pokud právě teď hledáte nový produkt, doporučujeme si přečíst i další články na toto téma:

4 největší chyby při výběru produktu

7 produktů, kterým je lepší se na začátek podnikání na Amazonu vyhnout

Těšíme se na vás u dalšího článku!

3 tajná kritéria pro výběr produktu na Amazonu
Počet hodnocení: 5
4.4