Amazon produkt měsíce: Únor

Amazon produkt měsíce: Únor

Čas plyne opravdu rychle, je tu nový měsíc a s ním i pokračování našeho seriálu Amazon produkt měsíce. V tomto seriálu vybíráme každý měsíc jeden produkt, který přesně splňuje kritéria, podle kterých doporučujeme produkt na Amazonu vybírat. A dalším kritériem je samozřejmě BSR (Best Seller Ranking), který se odvíjí od počtu prodejů.

Pokud nevíte, jaký produkt jsme vybrali v lednu, můžete si přečíst minulý díl.

Amazon produkt měsíce: Únor

Leden byl ve znamení sportu, proto jsme se na dnešní misi vydali do oblasti, která bude možná blíže něžnému pohlaví. Jedná se o kategorii Baby.

Abychom byli přesní, tento produkt sice je na Amazonu nový, ale výrobce už tento nápad použil nesčetněkrát a vždy úspěšně.

Už nebudeme dál napínat, pro tento měsíc je Amazon produktem měsíce dudlík! Jak by však řekl klasik, není to obyčejný dudlík, je to takový dudlík s nápadem, zatraceně dobrým nápadem!

Podívejte se sami.

Proč se tak dobře prodává?

1. Každé mimino ho má

Ano, je to přesně takhle jednoduché. Dudlík je věc, kterou má každý malý človíček, a většina daleko víc kousků, než jeden. To znamená, že o ně byla poptávka daleko dříve, než tento prodejce přišel s nápadem připojit k němu plyšové zvířátko.

2. Inovace, kterou odmítne jen málokdo

Jak už jsme zmiňovali v prvním bodě, přidat na dudlík plyšáka je geniální myšlenka, která má celou řadu výhod. Prckové si ho oblíbí, a když mají dudlík v puse, můžou si s plyšákem hrát. A takovou chvilku odpočinku ocení určitě i rodiče. 🙂

3. Skvěle zvolená cílová skupina

Na první pohled se může zdát, že je tento bod hodně podobný prvnímu, ale rád bych se na to podíval z jiného úhlu. V prvním bodě jsme se zaměřovali hlavně na „uživatele“, ale jaká je reálná cílová skupina? Kdo vytáhne peníze z kapsy a dudlík zaplatí? Ano, máte pravdu, jsou to rodiče. A nejčastěji budoucí maminky.

A právě ženy ve věku cca od 25 do 50 let, jsou z naší zkušenosti nejlepší cílovou skupinou. Většinou už si vydělávají peníze a hodně nakupují – ať už věci například do domácnosti nebo pro radost. Proto dáváme i v tomto ohledu prodejci jedničku s hvězdičkou.

Jak by se dal produkt ještě vylepšit?

V minulém díle nebylo tak obtížné vylepšení vymyslet, protože sport je můj koníček a v této oblasti se pohybuji. Tady to bylo těžší, protože děti zatím nemám a zase tak často s nimi nepřijdu do styku (minimálně ne s těmi, které používají dudlík). Ale něco jsem dal dohromady a věřím, že se v komentářích podělíte o své nápady i vy.

1. Řetízek na přichycení dudlíku

Přidat na plyšáka odepínací plastový řetížek na přichycení, může být dobré a praktické vylepšení. Když by si dítě s dudlíkem hrálo třeba v postýlce, řetížek by šel odepnout, a když by se šlo ven, zase by se přidal. Tím by se vyřešil problém padání dudlíku na špinavou zem z kočárku, když ho dítě vyplivne a zároveň by řetízek nepřekážel, když by nebyl potřeba.

Co vy na to, maminky, líbilo by se vám takové vylepšení? 🙂

2. Balení po dvou kusech

Jak už jsme zmiňovali výše, většina dětí ma víc, než jeden dudlík. Takže prodávat dudlíky po dvou kusech za zvýhodněnou cenu, může být výhra pro všechny strany. Rodiče nemusí vymýšlet, zda koupí tučňáka nebo žirafu a prodejce za stejnou práci vydělá více peněz.

Pár slov závěrem

Produkt, který jsme dnes vybrali, má Best Seller Ranking kolem 200 v kategorii Baby. To je v překladu přes 100 prodejů denně! A teď si představte, že je na každém kusu marže 5 dolarů. To už je slušný příjem, že?

I na tomto jednoduchém produktu můžete vidět, že směr, který se učí studenti v kurzu Megabyznys, funguje a dají se tak vydělávat opravdu hodně slušné peníze. Takže pokud ještě váháte, zda na Amazonu začít prodávat, věříme, že vám tento seriál dodává inspiraci a odhlodlání to vyzkoušet.

Budeme moc rádi, když přidáte své návrhy na vylepšení produktu do komentářů a těšíme se na vás u dalšího dílu!

Amazon produkt měsíce: Únor
Počet hodnocení: 7
4

3 thoughts on “Amazon produkt měsíce: Únor

  1. Pekny napad s dudlikem ocenuji, ale pri prvnim pruzkumu trhu vidim, ze se ani s plysakem dudliky nepohybuji na doporucene minimalni cenove hladine. Navic trh kompletne pohltily velke zavedene znacky. Tak nevim, jestli je to dobry vyber.

    1. Dobrý den, Jitko,

      máte pravdu, konkurence je tam opravdu hodně velká. Obecně se snažíme tento seriál pojmout jako inspiraci, aby čtenáři pochopili, jakým směrem se ubírat. Proto jsem upozorňoval už v prvním díle, že není nejlepší nápad námi vybraný produkt zkopírovat a prodávat.

      Máte pravdu i co se ceny týče, lepší je prodávat produkty od 20 nebo 25 dolarů, na druhou stranu nikdo konkrétně neví, jakou má prodejce marži. Ale o tomhle nemá smysl diskutovat, stejně se nedobereme výsledku. Je to tak, jak píšete, jen si i přes tu cenu a konkurenci myslím, že to za zveřejnění stálo 🙂

  2. Ten dudlik s plysakom je v nevhodnej kombinacii, nakolko pokazi detom oci.
    Maminky to zistia, ked ich deti dudlik potrebovat nebudu.

Comments are closed.