Jak nejlépe získat první recenze pro váš produkt?

Jak nejlépe získat první recenze pro váš produkt?

Noví prodejci na Amazonu mají jednu nevýhodu. Nikdo je nezná, nikdo nezná jejich produkt a ani jejich značku. Jak tedy mají přesvědčit potencionální zákazníky, aby si koupili jejich produkt?

Návštěvníci Amazonu důvěřují produktům, u kterých jsou recenze. Recenze fungují jako sociální důkaz, že se produkt dobře prodává a nebo taky ne.

Nejrychlejší cesta k prvním prodejům na Amazonu vede přes reklamu – Amazon Sponsored Ads. Abyste takovou reklamu mohli zapnout, potřebujete mít u vašeho produktu alespoň 10 recenzí.

Lidé totiž raději klikají na produkty, u kterých jsou již nějaké recenze.

Pokud byste zapli reklamu a neměli u produktu žádné recenze, pak by na ní nikdo neklikal. I když se reklama bude zobrazovat, zákazníci jí budou ingnorovat. Řeknou si, že ten produkt nemá žádné recenze a tudíž není ověřený. Chybí zde sociální důkaz, že ho už někdo koupil a vyzkoušel.

Nyní vám ukážu asi nejjednodušší způsob, jak získat do začátku první recenze na váš produkt.

Musím vás však varovat. Amazon má velmi přísná pravidla na účelové získávání recenzí. Návod od Amazonu, jak podle pravidel získávat recenze si přečtěte zde. Nedodržení těchto pravidel, může vést ke smazání recenzí získaných v rozporu s pravidly Amazonu.

Pokud jste srozumněni s těmito pravidly, můžete přistoupit k samotné akci.

Ve své prodejní centrále si vygenerujte 20 slevových kupónů na váš produkt. Nám nejlépe fungovalo, když jsme naše produkty zlevnili na 1 USD.

Poté přejděte na stránku Amazon’s Top Customer Reviewers, kde najdete seznam top recenzentů Amazonu. Myslím, že jich je tam celkem 10.000, takže máte z čeho vybírat. Tito recenzenti jsou profíci, takže jim nemusíte nic sáhodlouze vysvětlovat. Vědí, co mají dělat.

Jednoduše si vyberete nějaký profil, který rozkliknete. Tam naleznete informace o daném recenzentovi a někdy i jeho kontaktní údaje (e-mail, odkaz na blog). Vás budou zajímat pouze profily s kontakty.

Vybraným 20 recenzentům pošlete e-mail, kde je výměnou za produkt zdarma nebo se slevou požádáte podle pravidel Amazonu o recenzi. Jakmile se s nimi domluvíte, nezapomeňte jim poslat slevový kupón na váš produkt. Na odevzdání recenze jim dejte týden až 14 dní.

Po uplynutí této doby byste měli mít u vašeho produktu prvních 10 – 20 recenzí, které zvýší jeho důvěryhodnost v očích potencionálních zákazníků. Pak můžete zapnout reklamu na Amazonu a začít generovat první prodeje!

Jak nejlépe získat první recenze pro váš produkt?
Počet hodnocení: 4
4.8

4 thoughts on “Jak nejlépe získat první recenze pro váš produkt?

  1. Po oslovení cca 40-ti recenzentů se mi doposud neozval ani jeden. Několikrát jsem měnil i text emailu. Můžete mi poradit konkrétněji, co jim napsat?

    1. Dobrý den, pokud jste oslovil ty nejlepší respektive z první 100. Měl byste oslovit spíše lidi, kteří recenzujou produkty, který jsou podobný jako váš.

  2. Dobrý den,
    kde přesně v sellercentral mám vygenerovat ty slevové kupóny?

    1. Dobrý den,
      opět najdete vše v kurzu Podnikání na Amazonu online.

Comments are closed.