Marketingový obsah – 8 tipů pro rok 2016

Marketingový obsah – 8 tipů pro rok 2016

Tvůrci marketingového obsahu vynakládají velké množství energie, aby si byli jisti, že výsledek jejich snažení přesně kopíruje poslední trendy v propagaci. Jsou to samozřejmě poměrně časté změny v algoritmech vyhledávačů, nebo třeba běžný vývoj v oblasti designu. V dnešním příspěvku se dozvíte novinky, které vám ušetří čas pro případ, že si marketingový obsah tvoříte sami.

 

  1. Myslete na „C“ Generaci

To „C“ znamená „Connected“ a týká se skupiny lidí ve věku 18 – 34 let. Říká se jim také Mileniáni. Tahle generace je „zodpovědná“ za 500 miliard dolarů, utracených na internetu v minulém roce. V několika dalších letech se „C“ Generace stane majoritní pracovní a kupní silou světa.

Jak poznáte její zástupce:

  • Jsou neustále připojeni k internetu
  • Neoslovují je tradičními způsoby propagace
  • Dají nejvíce na doporučení přátel
  • Nenechají se do ničeho tlačit
  • K přečtení a sdílení obsahu musí mít dobrý důvod

 

  1. Udržujte opravdovost své značky

Jak současná, tak i budoucí směr-určující generace, chce slyšet pravdu. Chtějí vědět, s kým obchodují. Chtějí vás poznat a zjistit, kdo za určitou značkou stojí. Zvýšení prodejů je prostě založeno na ujištění.

 

  1. Odůvodněte své zboží

Mnoho současných nakupujících už zdaleka tolik neřešení cenu, ale hledají ke koupi důvod a ten chtějí slyšet od vás. Jakmile se z vás stanou pečliví vypravěči, uspějete v prodeji.

 

  1. Zákazníci musí váš obsah „dostat“

Už možná víte, že zjednodušením vašich příspěvků budete sledovat poslední styl publikování marketingového obsahu. To je samozřejmě pro oslovení kohokoliv velmi důležité. Nicméně nikdy nezapomínejte na to, aby byl váš obsah snadno k přečtení na mobilním telefonu. Jinak tomu v nejbližší době nebude.

 

  1. Nechte je, ať se podílí

Zveřejňujte soutěže co nejčastěji. Povzbuďte vaše sledující, aby pro něco hlasovali, nebo vyplňovali jednoduché dotazníky. Například tvorba nového loga je dobrou příležitostí. Každopádně směřujete k tomu, aby se vaši zákazníci cítili maximálně zapojeni.

 

  1. Obrázek mocnější textu

Návštěvníci webu a hlavně sociálních sítí, preferují podle posledních průzkumů více obrázky, než samotný text. Když dostanete nový nápad na chytlavý obsah, zamyslete se nejprve nad tím, jak dané téma co nejlépe graficky znázornit. Bude se vám lépe psát a pochopíte, jak důležité je text podpořit. Může se jednat o infografiku, ikonu, fotografii, nebo krátké video. Uvědomte si třeba, jak velké množství video-smyček ve formátu .GIF, se posledních 6 měsíců všude objevilo.

 

  1. Obsahové nápady potřebují plán

V rámci propagace nelze využít pouze inspiraci. Jednak se nemusí dostavit a také je možné, že to bude pouze vaše osobní múza, kterou nikdo jiný nepochopí. Nezapomeňte, že potřebujete mluvit jazykem vaší cílové skupiny a odpovídat na jejich otázky pokud možno ještě dříve, než je položí. Znát vašeho zákazníka je ale naprostý základ, to už dávno víte.

 

  1. Neuro-výzkum a prodejní psychologie

Autority v oblasti obchodu tvrdí, že 85% prodejů je podmíněno emocemi a jen zbývajících 15% logikou. Je neuvěřitelné, kolik informací máte možnost získat. A pokud se rozhodnete přebarvit své stránky na základě vědeckého výzkumu vlivu barev na lidskou psychiku, považoval bych to rozhodně krok správným směrem. Hledejte informace a posuzujte jejich využitelnost. Pokud se v propagaci nezastavíte, nebudete na úspěch dlouho čekat.

Marketingový obsah – 8 tipů pro rok 2016
Počet hodnocení: 2
5