Objevte bohatství, které leží ukryté na dně šálku kávy

Objevte bohatství, které leží ukryté na dně šálku kávy

Objevte bohatství, které leží ukryté na dně šálku kávy

Věděli jste, že můžete na Amazonu vydělávat peníze prodejem zboží, které kupujete ve večerce na rohu? Stále více prodejců prodává na Amazonu různé produkty pod vlastní značkou a právě potraviny jsou výklenkovým trhem, který rychle nabírá na popularitě.

Prodejci rádi obchodují s potravinami na Amazonu, protože je zákazníci kupují ve větším množství a opakovaně. To pro obchodníky znamená pravidelné zisky.

Pro začínající prodejce je káva jedním z nejvhodnějších produktů, jak začít prodávat bez komplikací v rámci kategorie Grocery & Gourmet Food na Amazonu.

Káva – byznys za miliardy dolarů

V žebříčku komodit je káva, ihned po ropě, druhou nejobchodovanější komoditou světa. Ročně káva vygeneruje obchody v hodnotě 100 miliard dolarů.

Káva se těší obrovské popularitě po celém světě. Je to nápoj, který nedělá rozdíly mezi lidmi. Pijí ho hojně jak chudí tak i bohatí lidé, bez rozdílu vyznání víry nebo rasové či politické příslušnosti.

Nejvíce kávy se vypije ve Spojených státech amerických. 100 milionů Američanů pije kávu každý den. Po USA následuje v první pětce žebříčku zemí s největší spotřebou kávy Německo, Japonsko, Itálie a Francie.

1600 milionů šálků kávy denně vypijí lidé po celém světě. I když se to zdá neuvěřitelné, zamyslete se nad tím, kolik šálků kávy vypijete Vy osobně za jeden den.

Z výše uvedených faktů nás ani nemůže překvapit, že je káva druhým nejoblíbenějším nápojem na světě, ihned po vodě.

Kdo vydělává na prodeji kávy na Amazonu

Američané kávu milují a nakupují ji v samoobsluhách v různých formách – ať už se jedná o zrnkovou, mletou, instantní nebo kapsle. Když se podíváte ve vašem oblíbeném obchodě do regálu s kávou, narazíte také na mnoho různých značek, chutí a typů.

Amazon.com v tuto chvíli nabízí 106.144 výsledků na dotaz „coffee“ v rámci kategorie Grocery & Gourmet Food.

Vedle menších značek prodávají kávu na Amazonu i renomované firmy jako Lavazza, Starbucks nebo Douwe Egberts.

Obchod s kávou na Amazonu živí také mnoho resellerů – obchodníků, kteří nakoupí např. ve Walmartu kávu za 6 dolarů za kus a na Amazonu ji prodají dvakrát až třikrát dráž.

Největší výhodu mají však ti obchodníci s kávou, kteří využívají službu FBA, kdy své zboží naskladní přímo ve skladech Amazonu, který se dál stará o jeho rozesílání zákazníkům.

Tito obchodníci mají také k dispozici odhadem až 80 milionů aktivních uživatelů služby Prime, kteří jsou navíc i loajálními zákazníky. Ti jdou hledat produkt nejprve na Amazon, než se podívají někde jinde, protože oceňují garantovanou rychlou dodávku a prvotřídní zákaznický servis Amazonu.

Služba FBA je vhodná pro všechny, kteří prodávají kávu např. pod vlastní značkou (private label) nebo mají domluvené exkluzivní zastoupení na nějakou již existující značku.

Podíváme-li se tedy na obchod s kávou na Amazon.com selským rozumem, tak celkem 259 milionů Američanů dle statistik pije kávu. To je mnoho vypitých šálků kávy denně. A čím dál tím více konzumentů kávy kupuje kávu přes Amazon. A kupuje ji opakovaně.

Pokud právě uvažujete o vlastním podnikání na Amazonu a nevíte, jaký produkt prodávat, pak je káva vhodnou alternativou, jak začít.

Jestliže jsem vás tedy navnadil pro prodej kávy na Amazonu, prostudujte si nyní, jak funguje služba FBA, díky které budete moci ještě více profitovat na tomto výdělečném trhu.

Objevte bohatství, které leží ukryté na dně šálku kávy
Počet hodnocení: 23
4.8

20 thoughts on “Objevte bohatství, které leží ukryté na dně šálku kávy

  1. Dobry vecer,
    rada by som sa opytala, ci s kavou nebudu komplikacie koli roznym povoleniam. Popalila som sa totizto na svojom prvom produkte, ktory som si vybrala a boli nim pistacie. Kedze som nesplnala skoro ziadne poziadavky Amazonu, musela som to ukoncit. Este stale nemam vybraty novy produkt, kedze mi to osobne problemy momentalne neumoznuju, ale doporucujete kavu aj napriek vsetkym moznym poziadavkam Amazonu? Dakujem

    1. Dobrý večer Gabrielo,

      kategorie Grocery & Gourmet Food vyžaduje schválení ze strany Amazonu. Ten chce splnit většinou několik podmínek. Není to nic složitého. Často jim stačí jen objednávky nebo jasně označené faktury na Váš produkt od výrobce. Nevím, jak to chodí u pistácií, ale u kávy je to standardní proces, který lze splnit.

      1. Ahoj Honzo,
        mohl bys když tak uvést podobný odkaz na tyto, Tebou uváděné, splnitelné podmínky A., jako jsi uvedl odkaz na FBA? Díky moc!

      2. Dobry den, Honza,
        ano, tie objednavky alebo jasne oznacene faktury na dany produkt si Amazon vyzadoval, ale ako to dosiahnut, ked este v tom danom stadiu, ked som ziadala o listing na pistacie, som nedisponovala ziadnymi fakturami ani objednavkami? Myslim, ze nie je rozumne zadat objednavku, ked este ani nemam potvrdeny listing daneho produktu, mohlo by to skoncit financne velmi draho. Daju sa tieto faktury vystavit bez toho, aby som si zatial fyzicky tovar este neobjednala? Bude s takymto postupom vyrobca suhlasit?
        Dakujem

        1. Ano, je to tak, jak píšete. Nejdůležitější je projít schvalovacím procesem do kategorie (je-li třeba) a pokud budete úspěšná, tak poté můžete zaplatit objednávku u výrobce, který Vám dopředu vystaví potřebné dokumenty. Je v jeho zájmu, abyste prošla schvalovacím procesem a obchodovala s ním.

          1. Vrela vdaka za odpoved. Este by som sa rada opytala na kavu. Sledovala som BSR a recenzie a tie sa pohybuju okolo 2000, co je na Vas model obrovske cislo. BSR je v norme. Je lepsie najst si kavu, ktora ma Vami odporuceny pocet recenzii, cca 250? Tieto kavy sa vsak predavaju po 20-40 ks ako jedna objednavka. Toto zrejme nezodpoveda Vasmu modelu, alebo u kavy je to vynimka?

  2. Kává má přímou návaznost na můj prvotní produkt, děkuji teda za potvrzení domněnky.:)

  3. Zdravim Vas Honza,

    mam este doplnujucu otazku ku schvaleniu kategorie Grocery&Gourmet Foods. V kriteriach dostupnych na Amz SC sa uvadzaju aj predajno-vykonnostne poziadavky v podobe nizkych percent pre rozne “rates”. Nepredstavuju prekazku pre nas, ktory iba zaciname na Amz?

    Dakujem vopred za odpoved.

    1. Dobrý den Andreji, to platí pouze pro zavedené prodejce, na nové se to nevztahuje.

  4. Dobrý den asi to přímo nesouvisí ale kde ještě nějak získat případová studii(kávobaron) která souvisí s prodejem kávy na amazonu, dekuji.

    1. Dobrý den Jaroslave, prodej případové studie je naplánován na květen toho roku…pokud máte zájem kontaktujte mne na e-mail info@megabiz.cz Děkuji Lucie

      1. Ano i mne to zajímá. Počítejte se mnou! 🙂 Díky! H.

  5. Ještě maličkost, nikdo zatím neodpověděl dotaz Gabriele z 13.1. Můžete se k tomu BSR vyjádřit? Zřejmě je to zcela jiné “kafe” 😀 než všechny jiné produkty. Ale přesto se zajisté řídí dle BSR i káva. Díky!

Comments are closed.